söndag

jahapp, gårdagen skulle egentligen bestått av en örebroresa men älskling tyckte att det inte var nog planerat med allt så det blev inget. är en massa grejer vi ska köpa som vi inte riktigt kollat upp än, men blir förhoppningsvis örebro på tisdag istället :)

igår hälsade vi på malin och dennis, trevligt trevligt! sen hade jag och gubben bestämt att vi skulle till karlskoga och äta och det slutade med att malin och dennis joinade oss. det var skoj :) det blev black & white för oss alla på jack vilket var gött ;p vi avslutade med en fika på donken också haha. feta vi är (y)

imorgon blir det karlskoga igen, men inte för att äta utan för att träffa kusin mickans lille tösa :) thuwa skulle hon heta och det stavades så tror jag? .. det lustiga är att vovven nellie också hette tuva innan vi fick henne :p

aja ha en trevlig kväll för det ska jag iaf!

JAG ÄLSKAR DIG STOFFE! <3


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0