måndag

jobbat hela helgen men nu är jag ledig fram tills på fredag då jobbet kallar igen :)

är skapligt irriterad just nu för vovven kanske har tuggat sönder ett band med min bal och student på... är det just det bandet så kan jag lova att vovve inte finns kvar :@ det kan man ju kalla ett minne för livet och vovve är ett minne blott om bandet råkar vara just det... ;L

aja nog tjurat om det... det var ett tag sen jag skrev, igen, men mycket händer nu :p det är jobb och ditten och datten. plus att karln och jag var in till örebro i lördags och shoppade lite :) finns fortfarande en del som behövs så jag och mammi drar nog in någon dag nu i veckan :D det är så himla kul att handla grejer till hemmet :)

nej nu ska jag titta runt lite och sen blir det nog film och bara ta det lugnt! ha de bra :) hejhej!


/ E

Kommentarer
Postat av: cassiih

sv: nej det är inte trevligt alls, inte för någon! :P

2010-07-19 @ 17:29:05
URL: http://cassiihtiurinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0