måndag

ledig två dagar nu, skönt :) jobbade torsdag till söndag och nu till veckan blir det jobb onsdag till lördag. det känns skönt att ha ett jobb att åka till, hoppas det håller i sig :) dock har stoffe börjat jobba nu igen efter två veckors semester.

kom nyss till mammi och pappi. har  varit ute och gått med lille vovven :) dock är ingen hemma men snart kommer mamma så då ska vi äta lite gött och stri :) saknar min mammi och pappi (a)

just nu är det inte mycket som står rätt till känns det som så det känns skönt att ha denna dagen helt för mig själv, ta allt som det kommer och bara tänka på mig själv för en gångs skull.. :)

ha en härlig måndag, för det ska jag! :)


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0