torsdag

har inte varit så aktig med bloggandet.. har inte haft varken lust, tid eller ork (a) men ojojoj va dagarna går :O har snart gjort två av mina tre veckor på dg, shit :p idag va sista dagen om man säger, för imorgon ska vi till *vartdenuva* och gå på mässa, gastro nord. ska bli kul :) dock inte lika roligt att behöva gå upp aptidigt imorgonbitti :p menmen.

på lördag blire antagligen örebro med baby och efter de ska vi fira mamsen som blir ett år äldre (på måndag iofs men), gamla "käring" ;)

måste säga att jag har lyckats med något väldigt... smart.. världens brännmärke på armen har jag.. riktigt snyggt! eller? :s ;p

ne nu ska jag läsa en bok... den suger apballe :s sen blire älskling som gäller. ska äta hos svärmor och svärfar, undra vare blir för gött där då? :D aja, ha de! :)


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0